לינקדאין היא כלי חשוב מאוד לשיווק עסקי בעידן הדיגיטלי המודרני.
יש לה מספר יתרונות מרכזיים הראשונה היא שהיא רשת חברתית עסקית מקצועית, מה זה אומר? לינקדאין היא הפלטפורמה המובילה ליצירת קשרים עסקיים ומקצועיים. בעצם ספק פורום אידיאלי לבניית קשרים עסקיים ולקידום הרשתות המקצועיות. השנייה היא קידום אישי ועסקי - בעזרת פרופיל מעודכן ומקיף, ניתן ליצור קשרים, לקדם את הביקורות ולקדם את המותג גם באמצעותה.
אבל כמו כל כלי שיווק או פלטפורמה דיגיטלית, גם לינקדאין יש חסרונות והגבלות שכדאי לקחת בחשבון למשל היא מאוד לא אורגניות בגישה, מה הכוונה? יש לנו פחות אופציות מפלטפורמות אחרות בהקשר של שיווק תוכן או הגעה לקהל שנראה לתפוס.
לרוב לינקדאין תהיה מומלצת לשירותים מקצועיים וייעוץ: כגון עו"דים, יועצי עסקים, מנהלי פרויקטים, יועצי HR וכו'. לטכנולוגיה והייטק: חברות פיתוח תוכנה, חברות בינה מלאכותית, טכנולוגיות מתקדמות וכדומה.בתי עסק בתחומים מסחריים ופיננסיים: כולל חברות ביטוח, חברות נדל"ן, בתי משק, חברות מסחר חוץ ועוד.ובתי עסק בתחום השירותים והמסחר הגלובלי: למשל חברות יבוא ויצוא, קמעונאות בינלאומיות, חברות שילוח ולוגיסטיקה.
אז ספרו לי מה העסק שלכם ואיפה הייתם משווקים אותו?