15 Mar
15Mar

בתור עסק חשוב שנבין כמה הישירות שלנו בינינו לבין הלקוח שלנו או בינינו למשווק/ת הדיגיטלית שלנו תהיה טובה, כנה ואמיתית.

כאשר אנחנו יוצרים דינמיקה משותפת ומבינים את רצון הלקוחות שלנו יותר קל לנו לבנות אסטרטגיה נכונה להנעת הפעולה שלהם ולאפשר לנו להבין בקלות יותר את האינטרסים של הלקוחות שאנחנו רוצים להביא. ברגע שנדע לדעת לדבר בצורה נכונה ונאפשר שקיפות - נוכל להבין כמעט במדויק את הגורם העיקרי שמביא אותם אלינו ולהמשיך בו להבאת לקוחות חדשים פוטנציאלים. 

קל יותר לתכנן נכון ביחד עם המשווק הדיגיטלי שלכם את האסטרטגיה לאיך להביא אותם במעבר על מס' דברים למשל - איזה ערך ניתן בדרך לשם? או מה הצורה שבה נשתמש כדי שנגיע לשם? ובכך ניעזר לייעול התהליך באופטימיזציה. נחשוב ביחד מה מסקרן אותם, מה מרגש אותם ובעצם נעבוד בסוד של דיאלוג לגביי מה יותר טוב ומה פחות וישירות היא דבר חשוב מאוד במהלך העבודה המשותפת בין אם בין העסק למשווק שלו ובין אם בין העסק ללקוחות שלו. 

אז במידה ואתם רוצים לדעת עוד, מוזמנים לשאול (:

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.