18 Oct
18Oct

יש משהו בקמפיינים שמאפשר לנו אופציה לגעת בהרבה אנשים שלא עוקבים אחרינו או לא מכירים אותנו. בגוגל ADS למשל כמו בפייסבוק ובאינסטגרם ליצור אינטרקציה אחרת - לפרסם שירות או מוצר בצורה שונה שקופצת להם ויוצרת להם פתרון למה שחיפשו בלי לדעת שטרגטנו (בחרנו) לפי התחומי עניין שעניינו אותם מראש. קחו דוגמא - גללתם בגוגל ופתאום קפצה לכם תמונה של חולצה שלא חשבתם שאתם צריכים אבל אהבתם אותה וזה הפעיל את יצר הסקרנות במוח שלכם. אז לחצתם לגלות עוד פרטים מה שנקרא בשפה המקצועית "ליד" וככה מגיעים לנו עוד לקוחות עתידיים גם דרך הקמפיינים. אנחנו מייצרים מודעה שתקפוץ למי שמחפש מוצר או שירות מסוים. אנחנו נרשום משפט שבעצם "יגרה" אותו ויפעיל גם את יצר הסקרנות שמופעל אצלנו ובעצם נוכל לגרום לו לקבל את השירות דווקא מהעסק שלך ולא של מישהו אחר כי פתאום אולי אנחנו נשמע לו יותר מקצועיים או עם אחריות לאורך זמן רב יותר והשם של העסק שלך יגדל לםי מה שתיתן - הרי ידוע שכחברה ישראלית שיטת "פה לאוזן" זאת דרך השיווק הטובה ביותר! לפעמים מחיר זול יותר לא תמיד מפצה על הצורך בשירות מקצועי יותר או אחריות לאורך זמן רב יותר. אז ספרו לי - מה אתם חושבים שהייתם משווקים בקמפיין הבא שלכם?

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.