05 Nov
05Nov

יוטיוב היא בעצם פלטפורמה שיווקית שעובדת לפי סרטונים. סגנון הטיקטוק אבל דור אחורה. מה בעצם מטרתה? העלאת סרטונים קצרים או ארוכים בין אם זה קליפים, טריילרים של סרטים או פרקים של סדרות, סרטוני הדרכה על כל דבר שתחשבו, שיווק של עסקים ועוד המון נושאים שרק יעלו בדעתכם. אני אוהבת אותה כי היא מאפשרת ליצור עוד סוג של אינטרקציה עם הלקוחות של העסק שאני משווקת. אני אתן לכם דוגמא איך אפילו אני נעזרתי בה - נשברה לי המסגרת של המיטה והייתי צריכה לקנות חדשה אבל להרכיב בעצמי. החברה שממנה הזמנתי שלחו לי סרטון עם הסבר מפורט על איך לבנות את המסגרת עם סרטון של אדם שמרכיב אותה ומסביר בדיוק שלב שלב. זה אפשר לי לראות במדויק אם אני עושה נכון - לא רק בקריאה אלא גם כשאני רואה איפה לתקוע מסמר ואיפה להניח את הקרש. יוטיוב  היא פלטפורמה נוחה ששייכת לגוגל ולכן בחיפוש של מוצר דומה אנחנו יכולים להופיע גם בלי קשר מה כמות הצפיות שיש לנו לסרטונים שהעלנו. אני מאמינה שבפרסום סרטוני אווירה שעשיתי לעסק, אני יכולה לגרום ללקוח שנתקל בסרטון להסתכל ולחשוב שאולי אם ככה עובדים בחברה ויש לו צורך כרגע או בעתיד בשירות שלה, זה יישאר לו במחשבה ואולי אף הוא ייצור קשר. נשמע שווה לא? (אימוג'י) כמובן שאני גם משתמשת בה לחיפוש פרקים שבא לי לראות לקצת אסקפיזם בתקופה זאת וגם לחיפוש שירים שלא מצאתי באפליקציית מוזיקה שלי. מודה שאני עדיין שומעת שזה אתר ישן ואולי הוא לא שווה פרסום בו יותר, אבל אין ספק שלדעתי הוא חלק גדול מההיכרות עם העסק שלכם בצורה קצת שונה. אז מה אתם אומרים? הייתם מנסים?

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.