25 Jun
25Jun

כמו סיכום קצר לחברה או מותג, הלוגו הוא ההפרצוף החזותי של העסק שלנו. 

הוא מסמל את העסק שלנו עם שם ומשפט קצר שיתן מידע קטן ובעצם יקשר בין העסק לציבור הרחב. בעידן הדיגיטלי של היום חשוב שנשתמש בלוגו כי הוא הפך לכלי חיוני יותר מתמיד.
הנגישות שלנו למידע באמצעות מסכים ורשתות חברתיות דורשת זיהוי מהיר ויעיל. 

לוגו שמוכר וייחודי עשוי להיות ההבדל בין אם יזכרו אותנו או לא. בנוסף, עם המרחב הדיגיטלי הרחב שקיים לנו היום, הלוגו הופך להיות כלי נכון להבדלה שלנו במגוון פלטפורמות - מאתרי אינטרנט ובלוגים, דרך רשתות חברתיות ועד לאפליקציות ניידות.


העיצוב של הלוגו מאפשר ללקוחות לזהות את העסק במהירות ולהרגיש נוח וביטחון בהתנהלותם עם המותג. בעולם התחרותי והרעשני שבו אנו חיים, הוא מהווה כלי חשוב להבחנה ולקידום ההכרה של העסק. בכך, הלוגו אינו רק תצוגה גרפית, אלא כלי שיווקי עם ערך אדיר בעולם הדיגיטלי של היום.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.