21 Jan
21Jan


בעולם של היום כל הצרכנים שלנו מוקפים בשפע - איפה שלא נלך יש לנו פרסומות למיליון מותגים בכל האופציות האפשריות.

כל השפע הזה גורם לנו להיות קצת אדישים לפעמים לפרסומות מסביבנו ויש כאלה מאיתנו שכבר מחפשים יותר מזה, מחפשים חיבור אמיתי למותג עצמו, סיפורים אישיים שקשורים, תוכן שמציג את "מאחורי הקלעים" של העסק תמיד ימשוך תשומת לב רבה יותר, שיתופים בימי תרומה לקהילה, וכל ערך מוסף שנוכל להביא מתוך המותג שלנו.

 
📍 אם נחפש בשוק האיפור חברת Milk Makeup חברת איפור אמריקאית, הדוגלת במרכיבים נטולי פרבנים ו-100% טבעוניים. השיקה במרץ 2016 אג'נדה שהמותג דוגל ב#LiveYourLook, הדגשה של הרצון ליצור חיים שלמים מאחורי פעולת האיפור וככה בידלה את המותג ממוצרי איפור אחרים בשוק.




📍 אם נחפש בשוק הבריאות Devoted כשהיא יצאה בגישה חדשה, בה היא הנגישה את שירותי הבריאות ללקוח בפשטות ובמחיר נוח. הם התמקדו אך ורק בלקוח ונתנו לו שירותי בריאות מותאמים וקשובים, מהסוג שכולנו תמיד מבקשים לנו ולבני משפחותינו. המותג ביסס עצמו כמותג אמיתי בזכות כנות ושקיפות המידע המונגש ללקוח, כמו גם פשטות בהנגשת שירותים, שבדרך כלל מסובכים ללקוחות.





📍 אם למשל ניקח את שוק בגדי הים עד לפני שנתיים-שלוש אני לא באמת חושבת שדיברו כמו שצריך על כמה חשוב שנרגיש בנוח בגוף שלנו ושהבגד ים צריך להתאים את עצמו לגוף שלנו ולא אנחנו לבגד ים עצמו. 

המותג הראשון שראיתי שפרסם ודאג שגם זה יבלוט אצלו ושזה מה שהוא מקדם היה "ליקה" מותג בגדי ים שהקימה בחורה בשם ליהי במטרה לגרום לנו כנשים להרגיש הכי טוב בגוף שלנו לא משנה מה הגודל שלנו.


היא מספרת בפרסומים שלה על איך הגיעה לעבוד בזה ואיך הסיפור שלה גרם לה להקים את העסק ולרצות לתת לבנות אחרות את אותה התחושה. באתר של המותג שלה אם תסתכלו יש הרבה משפטים שמדברים על קודם כל אהבה עצמית ונוחות - "חופש, ביטחון, נוחות ואהבה עצמית. ליקה מאמינה שכל אחת יפה ומושלמת כמו שהיא ובדרך שלה." זה כבר שני משפטים שהיא מתחילה איתם כשהיא מספרת על המותג שלה.

בדף הבית שלה היא מדברת על נוחות וביטחון, מגוון רחב של מידות וייחודיות ואיכות.אני הכרתי אותה בכלל ביריד באיזה משתלה ליד הבית, אבל ברגע שהתחלתי לעקוב אחריה יותר ולהתחבר לפרסומים שלה, כל המותגים האחרים פחות קראו לי, הרגשתי שדרך הסיפורים שהיא מפרסמת והתחושה שהיא נותנת לי להרגיש דרך הסיפורים שלה אני נהיית "לקוחה שבויה" והמותגים האחרים כבר לא מעניינים אותי כל כך.  

🎯  מותג שיוצר בי תחושה כזאת הוא מותג שלדעתי יכול לקנות כל לקוח. היכולת לחבר אותנו לעסק בצורה שמרגישה לנו טבעית מחברת אותנו בצורה הכי טובה שאפשר.


תנסו את זה בעצמכם - תמצאו את המותגים שמשתפים אתכם יותר, שדרך התוכן שלהם תוכלו למצוא את החיבור שלכם וככה תוכלו להפוך גם את הפיד שלכם ליותר מעניין אבל גם לקבל ערך מוסף בכל גלילה שתראו.

תוכן אותנטי לא רק ימשוך אלינו תשומת לב, אלא גם יבנה אמון עם הלקוחות שלנו, יחזק את הנאמנות שלהם למותג, ובסופו של דבר גם יוביל להגדלת המכירות שלנו.

כאשר לקוחות מזדהים עם הסיפור של המותג, הם נוטים יותר לבחור בו על פני המתחרים, להמליץ עליו לאחרים, ולרכוש ממנו שוב ושוב.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לשלב תוכן אותנטי בעסק שלכם ותראו 😉

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.